Monday, January 20, 2014

Hanya Kerana Mulut

hye.. entry kali nie mmg aku nk mengamuk betul2 sbb nye dulu aku pk kawan then bila aku tergerak hati nk bukak blog dye mmg betul aku punya tekaan.. kalau disebabkan aku nie ikut jew ckp korang kan ada x korang pk hati aku? mmg aku bodoh ikut ckp laki tu dan apa hak ko nk tulis pasai aku bagai mmg ko xmention nama aku tp taw sapa yang ko maksudkan.. sory to say lah 'sayang' mybe aku kan uat xtaw jew lepas nie dan mugkin segala fb n twitter pon aku xkn bls dah..mcm orang kata don't look by the cover jew sedangkan kita perfect sangat ke nk kta kt orang lain mcm tu. .! dah lah pening aku pk pasal ko yang xpenah nk kenang budi langung .kawan poli hanya untuk poli kawan abadi hanya dalam hati . tq sbb tunjuk perangai yang sebenar thanks a lot !!

1 comment: