Tuesday, December 16, 2014

Kami Kawan, Kami Sahabat

           Assalamualaikum.. haii hari ni genap 14 hari aku buat praktikal kat tempat ni.. so far boleh lah xbnyk keja xdk bebanan semua staff sini sporting.. actually sebenarnya time tulis blog ni aku rindu budak2 senget yang merangkap ex housemate masa sem 5 dulu..aku rindu nk tengok wayang lagi walaupun first time pegi dgn diorang.. eh gila xingt  dah tengok cerita hantu Ju-On first and last tngok cerita hantu kt wayang..ha time g karaoke ramai2 lg best jerit lah puas2 nk release tension lah konon nah amik sekarang ni semua pakat gian nk karok.. bukan pa sampai abg yg jaga kt situ pun dah kenai kita orang tapiii nak tau ratu jerit sapa dya? sapa lagi kalau bukan azera jerit sampai xpaham nyanyi pa.. mimi, sarah dengan aku sama ja level dya jiwang sampai kesudah... eh lupa ada lagi sabrina kalau nyanyi ja lagu orang sakit lagu orang mati tu ja dya bawak.. seriously aku rindu hampa nnti kita set len jumpa nah.








No comments:

Post a Comment